BANNER

ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

Κάλεσμα των Αγων.Κινήσεων Εκπαιδευτικών στις ΝΕΕΣ Γεν.Συνελεύσεις


ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ  ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ

ΣΥΛΛ. ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ   ΔΕΥΤ. 19/3 , 6:30μμ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΜΕΣΑΙΟΥ
ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ ΤΡΙΤΗ 20/3, 6:00μμ ΑΜΦ. ΕΠΑΛ ΣΑΜΟΥ

Στις 16/3 οι εκπαιδευτικοί σε όλη την Ελλάδα απέδειξαν για μια ακόμη φορά την διάθεση τους για αγώνα ενάντια στην πολιτική της αδιοριστίας και της ανασφάλειας.  Περίπου δύο χιλιάδες εργαζόμενοι διαδήλωσαν στην Αθήνα με την συμμετοχή και πολλών φοιτητών θέτοντας μ’ αυτό τον τρόπο την ανάγκη  να αναδειχθεί το αίτημα των μόνιμων διορισμών ως πανεκπαιδευτικό ζήτημα. Οι διαδηλωτές κατέληξαν στο Υπουργείο προκειμένου να πραγματοποιηθεί συνέλευση  που θα αποφασίσει και θα προτείνει  τα επόμενα βήματα του αγώνα.
Στην Σάμο η εικόνα ήτανε εξίσου θετική. Πάνω από εκατό εκπαιδευτικοί, ως επί το πλείστον, αναπληρωτές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Καρλοβάσου και διαδήλωσαν στους δρόμους της πόλης, παρά το κινηματικό «κενό» της προηγούμενης εβδομάδας και παρά  την προσπάθεια να μπει σε δεύτερη μοίρα η τοπική συγκέντρωση σε σχέση με το λεγόμενο πανελλαδικό κάλεσμα!
Η μαζικότητα , ο παλμός και τα συνθήματα των απεργών απέδειξαν πως  βασική προϋπόθεση για την δημιουργία κινήματος  με διάρκεια και αποφασιστικότητα είναι το να μπαίνουν ως αιχμές του τα αιτήματα αυτά που συσπειρώνουν και απαντούν στις πραγματικές ανάγκες των εργαζόμενων και όχι τα διάφορα  σχέδια επί χάρτου για το σχολείο που οραματίζεται ο καθένας μας…
Η στάση των ομοσπονδιών ήταν η αναμενόμενη.  Για άλλη μια φορά αρνήθηκαν την κήρυξη 24ωρης απεργίας και καλέσανε σε τρίωρες στάσεις μόνο κάτω από το βάρος της πίεσης που ασκήθηκε από τον κόσμο. Για άλλη μια φορά κλείστηκαν στο γραφείο του υπουργού προσπαθώντας να τον… πείσουν για το δίκιο των αιτημάτων μας, ξεχνώντας  μάλλον πως η αδιοριστία είναι κεντρική πολιτική κατεύθυνση αυτής της κυβέρνησης κι όχι κάτι τυχαίο και προσωρινό  και για άλλη μια φορά δεν έχουν καμία πρόταση προς το κίνημα και διάθεση για το προχώρημα του.

Διάβασέ το »

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 16/3 ΣΤΟ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ


ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΑΜΟ
Περισσότεροι από 100 εκπαιδευτικοί, και των δύο βαθμίδων, κυρίως αναπληρωτές,  την Παρασκευή 16/3 συγκεντρώθηκαν και διαδήλωσαν μαχητικά  στους δρόμους του Καρλοβάσου της Σάμου  με αίτημα τους μαζικούς μόνιμους διορισμούς. Παρά το «κενό» που επιβλήθηκε στην εξέλιξη του αγώνα την προηγούμενη εβδομάδα και παρά τις προσπάθειες να μπει σε δεύτερη μοίρα η τοπική συγκέντρωση της Παρασκευής 16/3  (σε σχέση με το λεγόμενο πανελλαδικό κάλεσμα!!)  , οι εργαζόμενοι απέδειξαν για ακόμη μια φορά πως  υπάρχει η διάθεση για την  περαιτέρω κλιμάκωση του αγώνα.  Με συνθήματα για την μονιμοποίηση των αναπληρωτών, την υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης  αλλά και για κοινές επιτροπές με γονείς και μαθητές, έδωσαν το στίγμα για το επόμενο διάστημα. Επιβεβαιώθηκε πως η αγωνιστική συσπείρωση του κόσμου μπορεί να διαμορφώνεται στη  βάση του αιτήματος «καμιά απόλυση-μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών»  κόντρα στον «διάλογο» των Ομοσπονδιών με το Υπουργείο αλλά και κόντρα στα …ατελείωτα «αιτήματα» μέσω των οποίων τάχα θα εξισωθούν οι συμβασιούχοι με τους μόνιμους!
 Αυτό ακριβώς το κλίμα πρέπει να μεταφερθεί και να προωθηθεί την επόμενη εβδομάδα στις νέες γενικές συνελεύσεις  των πρωτοβάθμιων σωματείων. Να μην επιτρέψουμε να κυριαρχήσει το κλίμα διάλυσης και κλεισίματος του κινήματος  που πάνε να περάσουν οι ομοσπονδίες  αλλά και διάφορες παρατάξεις βάζοντας  μπροστά τις γνωστές… πολύμορφες κινητοποιήσεις ή προτείνοντας απεργία την τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές του Πάσχα, υπονομεύοντας έτσι  την συμμετοχή στις απεργιακές συγκεντρώσεις. Να μαζικοποιήσουμε τις γενικές συνελεύσεις των  συλλόγων και των ΕΛΜΕ  και να απαιτήσουμε άμεσα  νέα απεργιακή κινητοποίηση ανεξάρτητα από το τι θα προτείνουν οι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.


Διάβασέ το »